انتخاب مشتری دایمی و وفادار، تنها شرط بقای دایمی و استمرار فعالیت های کارآمد هر شرکتی است.

✔️ مدیران ارشد باید شخصا الگوی پایبندی در قبال رضایت مشتری باشند.

✔️ برای جلب اعتماد مشتریان، کمتر از توان خود قول بدهید و بیشتر از قولی که داده اید، عمل کنید.

✔️ معادل 98 درصد مشتریان ناراضی، بدون شکایت به سمت رقبا می روند.

✔️ احتمال این که مشتریان کاملاً راضی (شاد) مجدداً از شرکت شما خرید کنند، شش برابر مشتریان فقط راضی است.

✔️ گوش دادن به شکایت مشتری 90 درصد کار است و حل کردن آن هفت درصد و پیگیری برای اطلاع از راضی شدن مشتری هم سه درصد دیگر است.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: