گفتنی است اثربخشی تبلیغات وابسته به کیفیت برنامهریزی و قدرت نگرش و بینش برنامهریزان و درک آنها نسبت به چگونگی واکنش مخاطبان در مقابل تبلیغات مختلف و نحوه عرضه محصولات…
دسته بندی:مقالات
این برنامه ، شامل همه اهداف طولانی مدت یک کسب و کار می باشد که به شکل یک برنامه منسجم و تشریحی طراحی شده است و راهنمای هر شرکتی برای…
یکی از فواید آموختن هنر فروشندگی به دیگران، به دست آوردن توانایی رهبری تیم فروش است. اگر میخواهید یک فروشنده ماهر باشید، باید سرپرستی تیم فروشندگی خودتان را به دست…
امروزه اغلب کسب و کارهای کوچک به بازاریابی و جذب مشتری در فضای آنلاین می پردازند. فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی تعداد زیادی مخاطب را با هزینه کم و…
با این چهار تکنیک ساده در تبلیغات بیشتر دیده شوید تا الآن شده است که با خودتان فکر کنید چه میشود که بعضی از کلیپهای خندهدار بر سر زبانها میافتند…
آیا میدانید ، این ۱۲ شرکت صاحب همه برندهای غذایی اند ? این شرکت های عظیم فرصت را از کاسبان خرده و پا و شرکت های کوچک تر و استارتاپ…
برندسازی شخصی یک ضرورت رهبریست، نه یک کمپین تبلیغاتی شخصی توسعهی برند شخصی برای پیشرفت شغلی شما بعنوان یک رهبر یا مدیر ضروری است. متاسفانه، بسیاری با استفادهی نادرست از…
در فارسی اینباند مارکتینگ رابا عنوان بازاریابی درون گرا یا بازاریابی جاذبه ای می شناسند که شاید به درستی انتقال دهنده معنای این عبارت نیست به همین علت به بررسی…
۱- معادل ۹۸ درصد مشتریان ناراضی، بدون شکایت به سمت رقبا میروند. ۲- احتمال اینکه مشتریان راضی مجدداً از شرکت شما خرید کنند، شش برابر مشتریان دیگر است. ۳- هزینه…
گرفتن میانگین از بودجه صرف شده رقبا در زمانهای مختلف سال، و بررسی بودجههای گوناگون در رسانههای مختلف از دیگر نکات حائز اهمیت در تعیین بودجههای تبلیغاتی است. در ارتباط…
چگونگی تعیین و تخصیص بودجه های تبلیغاتی و تصمیمگیری در خصوص این موضوع در بسیاری از مواقع با ابهام و مشکل روبهرو است. به یقین برای بالا رفتن فروش و…
۱- سفیر (AMBASSADOR) مشتریانی که فعالانه به ترویج،تبلیغ و تعریف شما می پردازند. به مطبوعات نامه می نویسند. شما را به دیگران توصیه می کنند و با دادن کارت ویزیت…