آیا به نظرتان باید از كاركنانتان بازخورد عملكرد خود را خواهان شوید؟ دقیقا! این باعث ایجاد صمیمیت می شود و باعث ساختن چهره بهتری از شما به عنوان مدیر می شود. چگونه می توان چنین بازخوردی را خواستارشد؟ تجارت های بزرگ مثل مایكروسافت فرم های سالیانه بازخورد مدیریت را طراحی نموده اند كه توسط كاركنان و در صورت تمایل به صورت ناشناس تكمیل می گردد.

در صورتی كه گروه شما از كاركنان دائم تشكیل شده اند، من به شما پیشنهادمی كنم تلاش كنید تا به صورت شخصی مداوما از آن ها بازخورد بگیرید. هنگام صحبت با كاركنانتان سعی د رشوخ طبع بودن داشته باشید و خود را به شنیدن مطالب همیشه علاقه مند كنید. حالا اگر مشكل به حرف آوردن كاركنان باشد چه بایدكرد؟ من همیشه در پاسخ به این سؤال را مطرح می نمایم كه سال ها برایم مشكل گشا بوده است و آن، گرفتن بازخورد در اوقات غیركاری می باشد زیرا در این زمان كاركنان بیشتر و بهتر می توانند به یكدیگر اعتمادكنند و بهتراست موضوع را به صورت غیررسمی و مشتاقانه مطرح نمایید.

مثلا بگویید: آیا در مورد كار من ایده ای در ذهن داری؟ و با فراغ خیال به وی گوش فرادهید چون در اوقات فراغت شنیدن نیز راحت تر است. بعد ار شنیدن بازخوردها چه بایدكرد؟

دسته بندی شده در: